sobota, 9 lutego 2013

Każdy ma to, na co się odważy...



Cały czas krąży mi po głowie jeden ze sloganów pewnego programu z MTV..." od opony do ikony" :) oraz cytat jednej z czytelniczek SHAPE  " Każdy ma to, na co się odważy..."
Zrobiłam pierwszy mały krok z "miliona" w zmianie swojego stylu życia. Zaczęłam ćwiczyć!



Siedząca praca i wiele innych czynników złożyło się na to, że zaczęłam się zaokrąglać i zapominać o sporcie.
Sześć dni temu powiedziałam sobie NIE!!!! Czas coś zmienić, dowartościować się :) i tak zaczęłam szukać ćwiczeń i motywacji.
Na chwilę obecną ćwiczę z Youtub'em, ale jak tylko uda mi się wyszperać gdzieś w internecie płytę na pewno ją kupię :)
Już 6 dzień ćwiczeń za mną, zostały jeszcze 24 do pierwszego etapu mini "metamorfozy" :)
Poniżej link do ćwiczeń oraz zdjęcia przed i po, które naprawdę motywują i sprawiają, że warto pomęczyć się 30 dni.

http://www.youtube.com/watch?v=1Pc-NizMgg8





google


Drugi etap to dieta - tutaj na szczęście mam całe zestawy zbilansowanych dla mnie posiłków ułożonych przez Panią dietetyk. Posiłki są przepyszne i sprawiają, że nie jest się głodnym, a to chyba największy z możliwych plusów pójścia na dietę:)


Trzeci etap - ciało
jego pielęgnacja to kropka nad "i" w całym show poświęconemu mojej osobie. Postanowiłam się skupić       i zainwestować w minimum kosmetyków niezbędnych do pielęgnacji ciała:


 Germanium mud soap: mydło do mycia ciała




Mus do ciała CALRENA CAVIAR BODY LINE
Luksusowy, kawiorowy mus do ciała.
Nowoczesny kosmetyk o wielokierunkowym działaniu silnie stymulującym modelowanie sylwetki. Innowacyjny kompleks LIPOREDUX inicjuje proces spalania tkanki tłuszczowej, zapobiega jej odkładaniu niwelując cellulit. Pobudzając  mikrokrążenie eliminuje toksyny i nadmiar wody sprzyjające obrzękom. Preparat  nawilża, uelastycznia i ujędrnia, a witamina E zamknięta w kapsułkach zapobiega procesom starzenia. Mus szybko się wchłania, pozostawia aksamitne wykończenie nadając skórze zdrowy koloryt.




Intensywnie ujędrniający balsam do pielęgnacji biustu C+ DR IRENA ERIS BODY ART

Pierwszy preparat pielęgnacyjny z kompleksem Firmix C+, który pomaga ujędrnić skórę i udoskonalić kształt biustu. Nowatorskie połączenie: błękitny retinol + folacyna intensywnie uelastycznia skórę.
Polecany do codziennej pielęgnacji skóry biustu o pełniejszych kształtach. Szczególnie polecany jako kuracja ujędrniająca w trakcie stosowania diet odchudzających.
Działanie: pielęgnujące, ujędrniające, wygładzające, napinające





GUAM
Błotny koncentrat zawierający ekstrakty roślinne oraz w 100% naturalne składniki pochodzenia morskiego (algi, glinki, sole mineralne). Preparat przeznaczony do skutecznej i systematycznej walki z cellulitem i tkanką tłuszczową. Efekty widoczne są już po pierwszej aplikacji. Działa dobroczynnie na skórę – ujędrnia ją, nawilża, wygładza, dostarcza niezbędnych składników odżywczych. Stanowi doskonałe uzupełnienie kuracji odchudzających.





Czwarty etap - motywacja
Pościągałam sobie mnóstwo zdjęć na wypadek chwil słabości :)






pinterest



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz