czwartek, 5 grudnia 2013

Wyjątkowy zakup

Ostatnimi czasy popadłam w manie zakupu ramek :) oczywiście każda ramka musi spełniać moje wymagania i mieścić się w granicach mego poczucia piękna.
Dlatego kiedy ostatnio wertowałam strony internetowe z gadżetami dla domu i ujrzałam - wiedziałam, że musi być moja i zrobię wszystko, aby ją zdobyć. I tak przy odrobinie szczęścia zostałam posiadaczką ramki na zdjęcie...psa :)
Jako, że mój zwierzyniec jest liczny i ciągle się powiększa (każde ostatnie znalezione zwierze wg. mnie i moich bliskim jest już kategorycznie ostatnim, ale rozum swoje serce swoje :)) tak na najbliższe wszystkie okazje zażyczyłam sobie poniższe ramki, co by żaden "potwór" nie został pominięty (szkoda , że nie ma serii dla kota :( ).
Ramka wykonana jest naprawdę porządnie i prezentuje się pięknie.


Czy wy też tak macie, że jak na coś się uprzecie musicie to zdobyć?
()   Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz