poniedziałek, 4 marca 2013

Motywacja

Moja przygoda z Jillian Michaels 30 day shred zbliża się już ku końcowi :) o efektach i moich odczuciach napiszę nieco później.
Dzisiaj chciałam przejść do tematu dla mnie bardzo ważnego...pokusy i motywacja.
Codziennie walczę z pokusami, dosłownie na każdym kroku. Jako osobie uzależnionej od słodyczy jest mi bardzo ciężko, każdego dnia :( cukiernie kusza, reklamy nie pomagają o towarzyszach w pracy nie wspomnę... kto przez to przechodzi ten zrozumie :)
Na szczęście mogę liczyć na przyjaciółki - jak wspomnę, że się odchudzam i nie jem słodyczy, pełne poświęcenia wyrzekają się w moim towarzystwie wszystkiego co ma cukier :) nawet spotykając się na kawce, na deser dostaję sałatkę owocową, a one dzielnie jedzą ją ze mną jak by to był najlepszy deser świata. Codziennie dostaje maile motywujące, zdjęcia i przepisy na dania light, strony z blogami itd.
Daje mi to bardzo dużo  w chwilach słabości.
Obecnie jestem na diecie, która jak już w jednym z postów wspominałam jest smaczna i syta, jednak mimo wszystko zdarzają się sytuacje, w których nie mogę zjeść posiłku o kreślonej porze, wówczas z pomocą przychodzą mi różne zdrowe przekąski które staram się zawsze mieć przy sobie, a to sprawia, że krok po kroku wprowadzam w swoje życie zdrowe nawyki żywieniowe. Staram się zawsze mieć w torebce wodę mineralną, mała przekąskę w postaci przesypanych do małego woreczka strunowego lub pudełeczka rodzynek, pistacji, migdałów, śliwek, orzeszków sojowych lub batonika proteinowego z Herbalife (tu na chwile naprawdę ataku  wilczego głodu lub chęci na słodycze)- możliwości jest wiele i każdy znajdzie coś dla siebie :) 
Poniżej troszkę pomysłów na przekąski, śniadanka i małe danka oraz zdjęć motywujących  :)




http://www.anniejaffrey.com/     


















źródło: google, pinterest



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz