wtorek, 11 czerwca 2013

Co jest w moim lunch boxie?

Zapraszam na nową serię zawartości mojego pudełka na drugie śniadanie.
Mam nadzieje, że zmotywuje mnie to do systematycznego zdrowego odżywiania, oraz zabierania ze sobą do pracy zdrowych przekąsek, śniadań czy lunchy.

W zeszłym roku w jednym z moich ulubionych sklepów internetowych zakupiłam mini lodówkę termoizolacyjną idealną do zabierania ze sobą posiłków do pracy.







W dniu dzisiejszym postawiłam na posiłek warzywno - owocowy w postaci jabłka, banana, małych marchewek (które kupiłam na próbę i w promocji - na szczęście już niedługo sezon świeżych ogródkowych warzyw się zacznie) oraz bio jogurt.
Mogłam sobie pozwolić na lekkie posiłki w pracy, gdyż zjadłam porządne śniadanie i oczywiście dlatego, że zaraz po pracy wróciłam do domu, gdzie czekał na mnie ciepły obiad.

Dwa - trzy razy w tygodniu, gdy wiem, że nie będę mogła od razu wrócić po pracy do domu, mam w planie przygotować sobie posiłki z poniższych książek, a także z zaleceń mojego dietetyka.




A wy macie jakieś pomysły na zdrowe posiłki do pracy?






()   Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz