piątek, 23 maja 2014

Kosmetyczne nowości

Poniżej przedstawiam kosmetyki, które skradły moje serce i są stosowane namiętnie od dłuższego czasu. Przy demakijażu od dłuższego czasu odczuwałam potrzebę stosowania mleczka, dawno temu używałam mleczka malwowego, które gościło w mej kosmetyczce przez wiele lat, teraz po bardzo długiej przerwie zdecydowałam się jednak wypróbować coś innego. W sumie o wyborze kosmetyków zadecydował przypadek - preparaty te były stosowane przez kosmetyczkę podczas demakijażu przy zabiegach kwasami. Ich zapach oraz konsystencja i stan cery zaraz po demakijażu zadecydowały, że zapragnęłam je zakupić.

Sensitive Milk wg. producenta

Mleczko łagodzące
Delikatnie oczyszcza skórę, zachowując jej równowagę hydrolipidową. Ma nową pozbawioną parabenów, silikonów i oleju parafinowego formułę.
Konsystencja: mleczko
Przeznaczenie: skóry wrażliwe, naczyniowe, skłonne do alergii


Działanie
Gliceryna – przyciąga cząsteczki wody z otoczenia i gromadzi je na powierzchni skóry silnie ją nawilżając i wygładzając. Zapobiega wysuszaniu i pomaga w utrzymaniu prawidłowej funkcji lipidowej bariery ochronnej.

Ekstrakt z nagietka – działa ściągająco, przeciwzapalnie, stymuluje proces odnowy i przeciwdziała nadmiernemu złuszczaniu się naskórka.


Ekstrakt z żeń-szenia – działa antyoksydacyjnie, rewitalizuje, regeneruje i poprawia ukrwienie skóry. Pobudza odnowę, przywraca równowagę i odmładza skórę. 



Ekstrakt z rozmarynu – ma właściwości antyoksydacyjne, antybakteryjne, antyseptyczne i przeciwzapalne. 



Alantoina – działa łagodząco, przeciwzapalnie i regenerująco, pobudza podziały komórkowe sprzyjając odnowie naskórka. Zmniejsza zaczerwienienie i podrażnienie skóry, nawilża i wygładza naskórek.



Mleczko ma konsystencję bardzo lejącą, spływa z wacika, dlatego nakładam je opuszkami palców bezpośrednio na twarz, delikatnie rozsmarowuję, czekam chwilkę i zmywam wacikiem nasączonym wodą.
Stosuję je w zależności od potrzeby raz lub dwa razy dziennie. Zazwyczaj zaraz po przyjściu z pracy pierwsze moje kroki są do łazienki, gdzie za pomocą mleczka dokonuję demakijażu kremu z filtrem oraz BB, następnie twarz przemywam płynem micelarny, spryskuję woda termalną i daje jej odpocząć od kosmetyków.
Nie zauważyłam żeby podczas stosowania mleczko zatykało moje pory lub doprowadzało do nadmiernego wysypu wyprysków.
Pachnie pięknie, jednak zapach latem może być męczący.
Cena wydaje mi się, że jest bardzo przyzwoita jak na kosmetyk gabinetowy, za opakowanie o pojemności 500 ml zapłaciłam 40 zł.


Tonik normalizująco-matujący z kompleksem PORE REDUCTYL
Przywraca naturalne pH, odświeża i matuje skórę. Ekstrakty z wierzby białej, wierzbówki kiprzycy i lnu łagodzą podrażnienia i zmniejszają skłonności do zanieczyszczania się cery.

Konsystencja: żelowa
Przeznaczenie: skóry mieszane, tłuste, trądzikowe




Działanie
PORE REDUCTYL – wyciąg z grzyba z rodziny hub, zmniejsza ilość produkowanego przez skórę sebum, matuje, ściąga i zwęża pory.

Ekstrakt z wierzbówki kieprzycy – działa przeciwbakteryjnie, przeciwzapalnie, łagodzi podrażnienia, ma właściwości antyoksydacyjne i przeciwrodnikowe. 


Ekstrakt z wierzby białej – dzięki zawartości kwasu salicylowego reguluje pracę gruczołów łojowych, złuszcza, oczyszcza pory i przyspiesza gojenie stanów zapalnych skóry.



Tonikiem zastąpiłam mą wielką miłość - hydrolat. Stosuję go dwa razy dziennie na uprzednio oczyszczoną twarz.
Pięknie pachnie, cera jest odświeżona i lekko zmatowiona, nie wiem jak długo ten efekt utrzymuje się na buzi gdyż używam również kremu matującego. Tonik daje również uczucie świeżości, nie ściąga i nie powoduje wysypu wyprysków. 500 ml toniku kosztowało mnie 35 zł

WITAMINOWA MASKA ALGOWA

Przeznaczenie:
- dla kobiet i mężczyzn w każdym wieku,
- każdy rodzaj cery wymagającej odżywienia, dotlenienia i regeneracji.


Szczególnie polecana do skóry dojrzałej ze względu na dużą zawartość bioprzyswajalnego wapnia.

Działanie
- przywraca skórze witalność, świeżość i gładkość,
- obniża poziom szkodliwych wolnych rodników,

- intensywnie dotlenia skórę,
- regeneruje i odżywia skórę,
- normalizuje złuszczanie się naskórka,
- optymalnie nawilża,
- napina i ujędrnia skórę (lifting),
- odbudowuje strukturę dojrzałej skóry.


Skład:
Witamina E, witamina PP, witamina B6, Pantotenian wapnia, witamina C, alginat (ekstrakt z alg brunatnych)

Stosowanie
Wmasować serum odpowiednie do typu cery. Następnie nałożyć na całą twarz maskę – łącznie z powiekami i ustami, pozostawiając wolne otwory nosowe. Wymieszać 2,5 miarki proszku oraz 3 miarki zimnej wody mineralnej, do uzyskania gładkiej masy. Rozłożyć maskę równomiernie na całą twarz i szyję. Po kilku minutach maska tężeje. Po 20 minutach maskę zdjąć w całości.



Maseczka jest rewelacyjna, zarówno u mnie jak i u mojej mamy już po pierwszym zabiegu zauważyłam cudowne wygładzenie i wybielenie skóry.
Nie wiem czy to miało związek z maseczką i innym kremem niż stosuję zazwyczaj, ale moja twarz na drugi dzień świeciła się niemiłosiernie. 






()   Ania




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz