niedziela, 9 lutego 2014

Kalendarz księżycowy czyli życie w rytm natury.

Wierzycie, że fazy księżyca mają wpływ na otaczającą nas przyrodę, naszą urodę, samopoczucie czy też zdrowie? Ja zdecydowanie tak!
Od wielu lat co roku zakupuję kalendarz księżycowy - urodowy, w którym mam zaznaczone idealne dni na depilację, oczyszczanie twarzy czy ciała, zabiegi kosmetyczne, a także sport, prace w domu czy ogrodzie itp. Oczywiście nie jest tak, że całe moje życie podporządkowane jest stricte kalendarzowi, ale w planowaniu wizyty u fryzjera, dentysty czy depilacji często się nim posługuję. I tak od ponad 5 lat regularnie chodzę na depilacje zgodnie z fazami księżyca. Czy widać efekt? Oczywiście! Włosy wydepilowane w odpowiedniej fazie rosną wolniej i są słabsze, delikatniejsze! To nie tylko moje zdanie, ale także mojej koleżanki, która jest kosmetyczką i od wielu lat ma klientki, które przychodzą na depilację właśnie zgodnie z dniem idealnym na ten zabieg. Podobnie jest z obcinaniem  włosów, mając od lat tą samą fryzurę i tego samego fryzjera, obcięcie, a później układanie się włosów było loterią, a teraz? Obcięte w odpowiednim dniu układają się lepiej. Co do farbowania, osobiście włosów nie farbuję, ale koleżanka, która farbuje włosy zgodnie z fazami twierdzi, że są lśniące, a kolor trzyma się na włosach dłużej. Pozytywnych przykładów mogła bym wymieniać wiele. 
W tym i przyszłym miesiącu zaplanowałam serię zabiegów kosmetycznych na twarz właśnie zgodnie z kalendarzem księżycowym o efektach na pewno napiszę. Szczerze zachęcam do wypróbowania chociaż paru zabiegów czy czynności lub chociażby prac w ogrodzie/domu zgodnie z kalendarzem księżycowym :)



()   Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz