poniedziałek, 8 kwietnia 2013

Nowości kosmetyczne

Najnowsze kosmetyki, które okazały się na chwilę obecną zbawienne dla moich włosów oraz cery.
Najlepsze jest to, że przez przypadek zaczęłam je stosować w połączeniu z naturalnymi "kosmetykami" (właściwie powinnam napisać z artykułami spożywczymi :)), a efekt tego połączenia przeszedł moje najśmielsze oczekiwania....

Pierwszy z nich odkryty przez przypadek w lokalnej drogerii, miałam 2 podejścia do jego zakupu i nie mogłam się zdecydować, który produkt wybrać i czy wybrać....zachęcona opinią Pani w sklepie, że klientki wracają po te kosmetyki dokonałam zakupu i rzeczywiście nie rozczarowałam się.
Mam włosy przetłuszczające się, najlepiej gdybym myła je codziennie - latem tak czynie, zimą nie zawsze. Dlatego cały czas poszukuję szamponu idealnego co powoduje częste zmiany szamponów, zazwyczaj kończące się łupieżem :(

Drzewo Herbaciane
Dostarcza substancji odżywczych, które nawilżają i naprawiają uszkodzone włosy, pozostawiając je miękkie i gładkie. Usuwa nadmiar sebum z włosów i skóry głowy, pozostawiając włosy odświeżone, lekkie i miękkie. Uzupełnia składniki odżywcze i przywraca strukturę włosa, wzmacnia włosy od nasady do końców, zwiększa ich objętość  i witalność. Orzeźwiający zapach drzewa herbacianego stymuluje aktywność włosów, przywraca siłę i blask.
Sposób Użycia: Zmoczyć włosy, nałożyć umiarkowaną ilość szamponu na rękę i wymieszać z wodą. Delikatnie wmasować we włosy i spienić. Spłukać czystą wodą. Powtórzyć raz lub dwa razy dla uzyskania najlepszego efektu.



Szampon ma lepką konsystencję, miętowo - ziołowy (?) zapach - zapewne charakterystyczny dla drzewka herbacianego, ciężko się pieni i tutaj minus taki, że muszę myc głowę dwa razy i za drugim razem już pieni się mocno. Na szczęście pojemność jest spora bo 600 ml :) Włosy rozczesują się dobrze i są świeże przez cały dzień. Nie dostałam po nim łupieżu, gdzie w przypadku innych szamponów nawet po pierwszym zastosowaniu łupiez się pojawiał.
Stosuję go już jakiś czas i jak na razie jestem zadowolona.
W zeszłym tygodniu zaczęłam stosować po myciu szamponem płukankę z wody i octu jabłkowego i jestem zachwycona włosy rozczesują się super, są lekkie i puszyste, a zapach octu szybko znika.




Olej arganowy kosmetyczny w szklanej butelce - 30ml

100% BIO - CZYSTY OLEJ ARGANOWY PROSTO Z MAROKO, ORGINALNIE ZAPAKOWANY, POSIADA CERTYFIKAT JAKOŚCI BIO – ECOCERT.
Olej arganowy jest nieocenionym składnikiem kosmetyków.  Zwany jest ELIKSIREM MŁODOŚCI,  szczególnie dzięki dużej zawartości tokoferoli czyli witaminy E (w tym Beta-tokoferol, Gamma-tokoferol i Delta-tokoferol), które są obrońcami naszego organizmu przed starzeniem się komórek i mają duży udział w walce z utleniaczami. Olej ten jest hitem kosmetyków anti-aging (anty-starzeniowych)

Zastosowanie:
  • zalecany w walce ze zmarszczkami, przedwczesnym starzeniem się skóry, doskonały dla dojrzałej skóry
  • pomaga zredukować zmarszczki przez odbudowę warstwy hydrolipidowej, przez co udaje się zachować młodzieńczy wygląd skóry
  • dzięki naturalnym antyoksydantom chroni organizm przed wolnymi rodnikami
  • wzmacnia włosy i paznokcie
  • ma właściwości silnie nawilżające, dogłębnie nawilża, ujędrnia i napina skórę
  • chroni przed działaniem szkodliwych dla cery, czynników zewnętrznych jak: słońce, wiatr, zimno, stres
  • ma duże zdolności naprawcze, regenerujące skórę

OLEJ ARGANOWY ma również szerokie zastosowanie w dermatologii, gdyż pomaga w problemach skórnych oraz w działaniach terapeutycznych:
  • skuteczny w walce z trądzikiem, łuszczycą, egzemą
  • przyśpiesza gojenie ran, pęknięć skóry, rozstępów, blizn, poparzeń (w tym słonecznych)
  • pomaga w leczeniu reumatyzmu
  • doskonały do masażu, który rozluźnia spięte i bolące mięśnie
  • nawilża suche i zniszczone włosy, nawilża suchą skórę głowę
  • wspomaga kruche, rozdwajające się paznokcie



Początkowo olej miał być stosowany tylko pod oczy jednak skończył jako wcierka do całej twarzy :) i jestem w nim zakochana, na razie stosuję go tylko na noc, jednak wypróbowałam go również jako bazę pod fluid czy puder i również się sprawdził. Koleżanka, która kupiła go za moją namową nie może się go na chwalić. Ja mam twarz mieszaną, problematyczną, a ona alergiczną i obu nam działa na korzyść.

Raz lub dwa razy w tygodniu stosuję go po maseczce z miodu i rano kiedy się budzę nie mogę wyjść z zachwytu, skóra napięta, bez przebarwień i gładka.....coś mi się zdaje, że kosmetyk ten pozostanie na dłużej ze mną :)






Czy któraś z Was próbowała już te kosmetyki? I tak jak ja nie może się ich nachwalić?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz