czwartek, 16 stycznia 2014

Kosmetyki

Stary rok jak i początek nowego obfitowały w zakupy, a także prezenty kosmetyczne od najbliższej rodziny. Trochę to zaburzyło moje postanowienie o minimalizacji, jednak nie zmienia to faktu, że z każdego prezentu czy zakupu cieszyłam się jak dziecko :D







1. SERIA DERMIKA PHARMATHERAPY SEBUMETIC
Marka Dermiki jest mi dobrze znana, wypróbowałam z tej firmy mnóstwo kosmetyków, miałam w śród nich kilku ulubieńców. Najlepszy wg. mnie krem, do którego wracałam przez lata, jakiś czas temu został wycofany :( . Jednak z serią Pharmatherapy spotykam się po raz pierwszy. Kosmetyków jeszcze nie wypróbowałam, gdyż szczerze powiedziawszy obawiam się zmieniać cokolwiek w obecnej pielęgnacji, a także mam tyle co otwarte hydrolat oraz kremy.
2. EVELINE COSMETICS DERMAPHARM TERMOAKTYWNE SEBUM DO CIAŁA
Serum jeszcze przez mnie nie stosowane, czeka podobnie jak inne kosmetyki w kolejce oraz na wykończenie obecnie używanych kremów i balsamów.
3. PŁATKI POD OCZY PRESTIGE
Produkt, który absolutnie uwielbiam, za nawilżenie okolicy oka.
4. ODŻYWKA DO WŁOSÓW AUSSIE MEGA INSTANT - DO CODZIENNEJ PIELĘGNACJI
Szału nie ma jednak nie przekreślam jej całkowicie, gdyż nie przetłuszcza moich włosów.
5. OLIWKA DLA MAM Z SERII BABYDREAM - PRZECIW ROZSTĘPOM
Bardzo fajny kosmetyk, prezent od mojej kuzynki, która stosuje ją już od ponad roku i jest tym kosmetykiem zachwycona, szczerze powiedziawszy u mnie też ma szanse stać się ulubieńcem.
6.OLIWKA POD PRYSZNIC Z ISSANY
Ciało po żelu przyjemne w dotyku, tańszy odpowiednik olejku z NIVEA. Jestem ciekawa jak sprawdzi się latem?
7. MYDEŁKA FIRMY ORGANIQUE
Mydełka tej firmy kupuję od lat, bardzo lubię ich sezonowe produkty. Do świątecznego mydełka wracam już 3 rok. Uwielbiam za słodki landrynkowy zapach :)
Bardziej kupuję je jako ozdobny gadżet niż za nawilżanie, gdyż często po ich użyciu mam uczucie ściągniętej skóry.
8. POMADKA OCHRONNA ALTERRA
Jeszcze nie używałam, gdyż mam do wykończenia Eosa, Carmex, Barta Beesa.
9. NYX błyszczyk do ust
Urodzinowy prezent idealnie traffiony i firmą i kolorem :)
Rzadko się maluję, jednak ten błyszczyk na dobre zagościł w mojej torebce, idealny na co dzień, gdyż ślicznie podkreśla usta nadając śliczny połysk i nie rzuca się w oczy.
10. BALSAM DO UST NUXE
Urodzinowy prezent. Bardzo fajny balsam, podobny swym działaniem i efektem końcowym do sławnego balsamu Tissane.
11. SZAMPON DO  WŁOSÓW PHARMACERIS SPECJALISTYCZNY SZAMPON KOJĄCY
Mimo, że stosuję go od niedawna to...kocham i uwielbiam! Za działanie, za zapach - piękny, szkoda, że nie utrzymuje się na włosach dłużej :(. jak na razie to jedyna jego wada. Pomyśleć, że chciałam skusić się na podobny w działaniu szampon z Vichy jednak za cenę trzykrotnie większa....
12. AUSSIE 3 MINUTE MIRACLE
To kolejne opakowanie tej odżywki, wracam do niej już 3 raz. Uwielbiam za zapach utrzymujący się na włosach, za wygładzenie i odżywienie moich włosów. Zdecydowanie lepsza od mojego ostatniego zakupu w Rossmanie Aussie Mega Instant.
13. LADY MILLION PACO RABANNE
Cudowny, zmysłowy trochę ciężkawy zapach.
14. IN2U CALVIN KLEIN
Osobiście dla mnie jest to idealny zapach na początek wiosny.
15. PŁATKI DLA NIEMOWLĄT
Super delikatne płatki do demakijażu, idealnie sprawdzają się także do zmywania maseczek.
Produkt, który zdecydowanie zagości w mojej łazience.

I tak dobrnęłam do końca :D
Czy miałyście, któryś z tych kosmetyków? produktów? Co o nich sądzicie?
()   Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz