piątek, 10 stycznia 2014

Maseczki

google.com
Piękna, zadbana, nieskazitelna cera to priorytet każdej dziewczyny. Warto do pielęgnacji włączyć peelingi i maseczki oraz ziołowe parówki.

Od paru lat byłam wierna maseczce miętowej z Queen Helene, potrafiła zdziałać cuda z moją cerą, a gdy pojawiały się wypryski zasuszała je i lekko rozjaśniała, czasami kładłam ją tylko punktowo.

MINT JULEP FACIAL MASQUE - MASECZKA MIĘTOWA
Najpopularniejsza maseczka do cery tłustej, zanieczyszczonej ze skłonnością do trądziku.
Dzięki właściwościom antyseptycznym łagodzi zmiany trądzikowe i normalizuje pracę   gruczołów łojowych.
Intensywnie nawilża skórę, skutecznie oczyszcza i zamyka rozszerzone pory, łagodzi podrażnienia.
Przeznaczona jest również do pielęgnacji skóry pozbawionej powyższych problemów.
Rozluźnia napięcie mięśniowe twarzy i szyi, wygładza skórę pozostawiając na długo uczucie świeżości i  komfortu.

ŹRÓDŁO
Po jej wykończeniu w zeszłym miesiącu postanowiłam dać szansę rodzimej firmie i maseczce z glinką zieloną z Bielendy. 

ANTYBAKTERYJNA MASECZKA Z GLINKĄ ZIELONĄ
Cera mieszana, tłusta, z problemami trądzikowymi.
Działa antybakteryjnie i przeciwzapalnie,
głęboko oczyszcza ujścia gruczołów łojowych,
redukuje zaczerwienienia i podrażnienia naskórka,
ściąga rozszerzone ujścia gruczołów łojowych,
wzmacnia, ujędrnia i wygładza naskórek.

ŹRÓDŁO
Muszę szczerze przyznać, że maseczka ta również mnie oczarowała mimo iż stosuję ją niespełna 2 tygodnie, zobaczę czy zachwyt nie minie po dłuższym stosowaniu.
Po wykończeniu peelingu enzymatycznego z Biochemii Urody zaczęłam stosować małe saszetki z peelingiem drobnoziarnistym z Perfecty. Mimo, że jest on do cery suchej/normalnej z efektu jestem bardzo zadowolona, po nałożeniu, skóra na drugi dzień jest gładka i jednolitego koloru. Produkt za grosze, a wart większej uwagi.

PEELING DROBNOZIARNISTY
Aktywny peeling z drobinkami krzemionki krystalicznej polecany dla osób w każdym wieku, do pielęgnacji cery normalnej i suchej.
Wyjątkowo dokładnie usuwa martwe komórki naskórka, wygładza powierzchnię skóry, oczyszcza pory i niweluje wszelkie niedoskonałości cery. Zawiera minerały morskie, odżywczy koktajl z witamin A - B5 - E, a także kojący wyciąg z płatków róży francuskiej o działaniu odmładzającym.

Zwiększa skuteczność kremów i maseczek.

ŹRÓDŁO

Ponadto odkąd pamiętam już jako nastolatka używałam parówek ziołowych, zazwyczaj były to saszetki herbaty rumiankowej lub mięta z ogródka, teraz wybieram mieszanki ziół idealne na problemy z trądzikiem (np. mięta, szałwia, tymianek). Nie tylko wpływają kojąco, bakteriobójczo na moją cerę, ale też powodują lepsze wchłanianie się cennych składników z kremów czy maseczek. Można stosować je 2-3 razy w tygodniu. Ziołowe parówki czy też z olejkami mogą być śmiało wykorzystane też przy przeziębieniu.
google.com



Znacie może te produkty? używacie? A może możecie polecić coś innego i skutecznego do walki z cerą problematyczną?

()   Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz