środa, 22 stycznia 2014

Wymarzone buty do biegania

Uwielbiam przeglądać zdjęcia w internecie, jest to mój codzienny poranny rytuał, nie pamiętam ile mam utworzonych folderów ze zdjęciami? ile nagranych płyt? Jest tego tyle, że czasami nie ogarniam :) Ukochane strony to pinterest i weheartit oraz zdjęcia z tumblr. Dzięki tym stronom można zauważyć trendy jakie się pojawiają na kosmetyki, ubrania, biżuterie, wodę...tak wodę i zdrowe napoje, śniadania, ciasta, zdrowe przekąski a nawet lody w rożkach (jakaś mania jest na zdjęcia lodów ostatnio) itp.
Stwierdzam, że zachciała ze mnie istota... bo w większości przypadków ulegam takim wpływom...:( szczęście w nieszczęściu, że mam ograniczone fundusze :)
Jako, że jedno z moich postanowień na ten rok jest takie, że bardzo chciała bym zacząć biegać, zaczęłam interesować się butami do biegania, po przeanalizowaniu stron internetowych poświęcanych bieganiu już miałam swoich faworytów wśród butów dopóki nie pojawiły się ONE....miłość od pierwszego wejrzenia, a najlepsze z tego wszystkiego jest to, że nagle zaczęłam moje "ukochane" buty widzieć wszędzie, nie ważne na jaką stronę poświęconą modzie czy urodzie weszłam, wszędzie królowały "moje" buty....
Nie weszły one jeszcze w moje posiadanie, ale rozważam ich zakup.









źródło: pinterest.com, tumblr.com

()   Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz